fbpx
0

Koszyk

Dieta

MOJE SUPLEMENTY: OMEGA 3馃憡馃憡

By 6 pa藕dziernika 2017 No Comments

MOJE SUPLEMENTY: OMEGA 3馃憡馃憡

Zakupy w Next-Level.pl

W nat艂oku ilo艣ci producent贸w i coraz to nowych suplement贸w diety ci臋偶ko si臋 zorientowa膰 co naprawd臋 dzia艂a, a co jest chwilow膮 mod膮. O ile co do np. BCAA zdania s膮 podzielone, to s膮 pewne suplementy, co do kt贸rych ma艂o kto ma w膮tpliwo艣ci, ze dzia艂aj膮. U mnie OMEGA 3 jest w sta艂ej suplementacji i uwa偶am je za jedne z najwa偶niejszych suplement贸w dla sportowca, jak i osoby trenuj膮cej rekreacyjnie.

-Omega 3 zwi臋ksz plastyczno艣膰 m贸zgu i poprawia jego dzia艂anie. Wp艂ywaj膮 na kszta艂towanie si臋 i prac臋 m贸zgu, i to ju偶 od pocz膮tku 偶ycia p艂odowego. Okazuje si臋, 偶e kobieta, kt贸ra w czasie ci膮偶y spo偶ywa odpowiedni膮 ilo艣膰 kwas贸w omega-3, rodzi inteligentniejsze i wi臋ksze dziecko. Kwasy t艂uszczowe omega-3 poprawiaj膮 ukrwienie m贸zgu i usprawniaj膮 przep艂yw bod藕c贸w nerwowych mi臋dzy substancj膮 szar膮 i bia艂膮. Dlatego dzieci spo偶ywaj膮ce odpowiedni膮 ilo艣膰 kwas贸w omega-3 lepiej si臋 rozwijaj膮, nie maj膮 problem贸w z koncentracj膮 i s膮 sprawniejsze ruchowo. (Z opowie艣ci ludzi, kt贸rzy jedli m贸zg s艂ysza艂em, 偶e smakuje jak ryba wiec to najlepszy dow贸d na to, ze nasz m贸zg jest zbudowany z kwas贸w Omega 3 i s膮 one nam niezb臋dne dla prawid艂owego trybienia. 馃槈 )馃憡馃憡

-Pozwala zapobiega膰 Encefalopatii Pourazowej. Je偶eli kto艣 ogl膮da艂 film wstrz膮s, z Willem Smithem to wie o co chodzi 馃槈 Chodzi o uszkodzenia m贸zgu spowodowane wstrz膮sami, jakie maj膮 miejsce podczas uprawiania sport贸w kontaktowych takich jak Rugby, futbol Ameryka艅ski oraz sporty walki.馃憡馃憡

-Wspomaga prac臋 serca i dba o jego zdolno艣膰 pompowania krwi. Poprzez dzia艂anie przeciwzapalne przeciwdzia艂a zakrzepom, zatorom oraz odk艂adaniu si臋 cholesterolu w 艣cianach t臋tnic.馃憡馃憡

-Wzmacnia ko艣ci i chroni przed Osteoporoz膮, poprawiaj膮c wch艂anianie wapnia. Zapobiega zapaleniom staw贸w.馃憡馃憡

-Wspomaga odporno艣膰 i nie przez przypadek zaleca si臋 przyjmowa膰 omegi podczas zimy. Poprawia i wzmacnia prac臋 bia艂ych krwinek, kt贸re walcz膮 z patogenami takimi jak wirus grypy. Notowano r贸wnie偶 mniej marker贸w powi膮zanych z obni偶eniem naszej odporno艣ci po ci臋偶kich treningach.

-Omega 3 poprawiaj膮 regeneracj臋 organizmu po przebytych chorobach raz po ci臋偶kich sesjach treningowych.馃憡馃憡

Dawkowanie: Minimum 1g kwas贸w EPA i DHA dziennie (nie myli膰 z wag膮 kapsu艂ki, poniewa偶 waga ca艂ej kapsu艂ki to nie czystych kwasy EPA i DHA). Zadbaj r贸wnie偶 o dobrej jako艣ci suplementy i o to, aby przechowywa膰 je w zaciemnionych miejscach.馃憡馃憡

Omega 3 to na tyle dobry suplement, ze a偶 wstyd go nie bra膰 bior膮c pod uwag臋, ile korzy艣ci ze sob膮 niesie. Je偶eli jest dla ciebie za drogi, to p贸藕niej wydasz te pieni膮dze na lekarza i leki 馃槢 Lepiej zapobiega膰 ni偶 leczy膰

Artur Jobda

About Artur Jobda

Leave a Reply